FANDOM

Szeregowy (ang. Private) – najmłodszy i najniższy z pingwinów, maskotka drużyny. Często jest najnormalniej 

Imię: Szeregowy (ang. Private)
Gatunek: Pingwin białobrewy
Miejsce zamieszkania: Zoo w Central Parku
W oryginalnej wersji głos podkłada: James Patrick Stuart
W polskiej wersji głos podkłada: Tomasz Steciuk
Debiut: "Madagaskar

myślącym z grupy, jednak jego pomysły, mimo iż wydają się bardziej rozsądne od sugestii Kowalskiego, rzadko są traktowane poważnie. Z drugiej strony jest bardzo wrażliwy i nieco zdziecinniały, m.in. lubi zabawki wzorowane na My Little Pony. Na dżwięk słowa ,,kupa" wydaje niekontrolowany śmiech.Wyróżnia go także urok osobisty.Jest słodki i uroczy,a w odcinku "Za słodko" odkryto,że posiada Uber-słodycz,czyli zdolność przesilania mózgów,poprzez swój urok. W odległej przeszłości miał pseudonim Pan Talon (ang. Mr. Tux) i był mistrzem gry w minigolfa. W odcinku "Przetrwać w miejskiej dżungli" został mianowany na Szeregowego Pierwszej Klasy. W oryginalnej, angielskiej wersji językowej mówi z brytyjskim akcentem. Uwielbia słodycze. Bardzo dobrze walczy,co widać w odcinkach "Niewidzialny wróg" "To kwestia czasu". Z niewyjaśnionych przyczyn bardzo boi się borsuków. W odcinku Miłość boli zakochał się w ślicznej asystentce weterynarza, Shownie. Ma wujka Nigela, pochodzącego z Anglii, który jest tajnym agentem polującym na Czerwonego Wiewióra. Często powtarza jego złote myśli, np. "Jeśli życie to rzeka, najlepszą łódką jest przyjaźń" (Król jest sam).Z odcinka"Maska Szopa" wynika że Szeregowy przechowuje pomarańczowy lizak [lizak pomarańczowy] na okazje specjalną.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki