FANDOM

OpisEdytuj

Skipper to szef Pingwinów. Jest odpowiedzialny za obmyślanie taktyki i wydawanie rozkazów pozostałym członkom bandy. Jest bardzo nieufny w stosunku do innych zwierząt. Doskonale walczy. Ma paranoję i manię prześladowczą, co niejednokrotnie sam przyznaje. Kocha sushi. Ma awersję do igieł. Z niewyjaśnionych przyczyn nienawidzi hipisów. Był zakochany w samicy sokoła, Kitce, i nieświadomie w Marlence. W polskiej wersji bohaterowie bardzo rzadko zwracają się do niego po imieniu – same pingwiny tytułują go "szef". W odcinku "Miss Ja" maszyna robiąca u pingwinów test na płeć początkowo "zasugerowała", że Skipper jest samicą, jednak później okazało się, że wynik spowodowany był awarią. Jego najwięksi wrogowie to Doktor Bulgot - delfini geniusz zła, jak i również Hans - maskonur pochodzący z Danii - przez którego to Skipper jest w tym kraju wrogiem publicznym numer jeden. Z jednej strony paranoiczny i ostrożny co do innych zwierząt, Skipper w stosunku do swojego oddziału i przyjaciółki - wydry Marlenki - jest surowym, aczkolwiek opiekuńczym i troskliwym pingwinem. Myśli o nich jak o swojej rodzinie, a o młodego Szeregowego martwi się jak o syna. To sprawia, że w postaci Szefa każdy znajdzie coś dla siebie.

HistoriaEdytuj

Niewiele wiadomo o jego przeszłości. Możemy przypuszczać, że komandosem jest już od dawna. W wielu odcinkach wspomina swoich dawnych kompanów - Manfreddiego i Johnsona, jednak za każdym razem podaje inną przyczynę śmierci. Z tego co wiadomo ma zatarg z Duńczykami.

PartnerkiEdytuj

W filmie Madagaskar 2 Skipper bierze ślub z lalką z samolotu Juliana. Jednak nie pojawia się ona w serialu, więc prawdopodobnie się "rozwiedli".

W serialu Skipper miał kilka romansów. W odcinku Sokół i kocha zakochuje się w pięknej samicy sokoła - Kitce. Jednak widząc, ze połknęła ona Freda, postanawia się z nią rozstać.

W odcinku Biała dama wpada mu w oko Marlenka z wybielonym futrem. Nie poznaje jej i nazywa ją Arlenką (ang. Arlene). Rysuje nawet siebie i ją na murze. Kiedy dostrzega, że jego ukochana to widzi, ogarnia go wstyd. Nie chce przyznać się do pomyłki i niemal do końca nie chce uwierzyć, że Marlenka i Arlenka to ta sama osoba.

Prawdopodobnie łączy go coś z Doris - wspomina o tym przez sen w odcinku Dorwać kierowcę.

PiosenkiEdytuj

Poniżej znajduje się lista piosenek w wykonaniu Skippera.

  1. Pamięć już wróciła mi (Powrót zemsty doktora Bulgota).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki